Wat brengt het mij op?

de beheerder bewerkte deze pagina het laatst in augustus, 2016

Waarom zou mijn bedrijf  kiezen voor een opleiding/training?

  • Uw medewerkers zijn de aanspreekpunten van uw bedrijf/organisatie/enz. Zij bepalen immers mee het imago van de zaak.
  • Elke klant in uw zaak wil goed en professioneel geholpen worden.
  • Een klant dat zich goed geholpen en professioneel geadviseerd voelt in uw zaak koopt overtuigd(er).
  • De klantentevredenheid stijgt aanzienlijk; hetgeen uw (bedrijfs)imago en marktpositie versterkt.
  • Een tevreden klant spendeert meer geld in uw zaak.
  • Een ‘geholpen klant’ volgt sneller het advies op van een opgeleide medewerker die weet waarover hij/zij praat i.p.v. het advies van een stuntelige twijfelaar.
  • Een tevreden klant betaalt makkelijker.
  • Een tevreden klant komt sneller terug.
  • Een verhoogde klantentevredenheid.
  • Opgeleid personeel is zelfzekerder. Klanten voelen dat!
  • U bent FIER om met opgeleide mensen te kunnen en te mogen werken! Uw werkgeversfunctie straalt klasse en wederzijds respect uit! Klanten voelen dat!
  • Goed opgeleid personeel presteert beter EN sneller.
  • Een grotere personeelstevredenheid. Ze “weten” immers na een opleiding waarover ze spreken.
  • Met kennis van zaken geef je vertrouwen aan jouw klanten. Hetgeen zich vertaalt in de verkoop en uiteindelijk in de (steigende) omzet!