Maak van je klant een fan

de beheerder bewerkte deze pagina het laatst in juli, 2015

 

We stijgen in deze cursus naar een succeshoogte en verbeteren gegarandeerd de relatie tussen jou en jouw klanten!

We geven tal van bruikbare tips en adviezen om goedkoop (of zelfs GRATIS) reclame te maken voor je bedrijf.

 

Wat komt er allemaal aan bod in deze cursusreeks ?

  • Kennen jouw klanten eigenlijk wel jouw naam?
  • Ken jij jouw marktpositie? welke is jouw toegevoegde waarde?
  • Wat is jouw ‘persoonlijkheidsprofiel‘?
  • Hoe doe je aan ‘personal branding’?
  • 10 tips voor sterke klantenbinding.
  • 6 tips om een paarse koe te fokken.
  • de analyse van het ‘MASTER’ plan.
  • De samenstelling van jouw bedrijfsportfolio.
  • De uitwerking van een kort maar krachtig ‘liftverhaal’.
  • 20 tips hoe je gratis reclame kan maken.
  • De opbouw en uitwerking van een goede verkoopsstrategie.
  • Wat vinden jouw klanten eigenlijk van de aanpak en jouw professionele uitvoeringen?
  • De methodieke efficiëntie PYRAMIDE.
  • enz.

 

Dat en nog veel meer komt aan bod in een interactieve 3-delige lessenreeks.  De lessen worden doorspekt met leuke intermezzo’s die je aansluitend direct in de praktijk kunt toepassen…

Dit heb je niet op school (in geen opleiding) geleerd!

Onze garantie?  Niet tevreden = geld terug !

 

Lesdata (najaar 2015):

3 lesavonden (B2B)

 

de exacte data worden hier binnenkort bekendgemaakt  (lesuren = 19 – 22.30 uur)

 

INTERESSE ?

Je kan je NU reeds inschrijven voor deze cursusreeks ! Stuur ons een mail naar info@detuindokter.be

Leslocatie:

binnenkort online

 

Kostprijs:

150 euro/persoon (gans de reeks, exclusief het cursusboek)

Het cursusboek is afzonderlijk te koop voor 39,50 euro (= incl. verzendingskosten).

 

Voor wie is deze cursus geschikt (= de doelgroep) ?

SELECT:

Tuinaannemers, bouwaannemers, beginnende zelfstandigen (of  je bent van plan om zelfstandig te worden), leidinggevenden, verantwoordelijk personeel,…

 

Doelstelling:

We maken eerst een profielanalyse. Je verwerft daarbij een beter inzicht in jezelf en vervolgens op jouw plaats op de sociale ladder.

We staan stil bij het soort communicatie en de relatie tussen (1) jij, als ondernemer en (2) de klant.